SEPTEMBER

Andra september, vilket innebär jävligt kallt. Dessutom när vi under en underbar vecka hann vänja oss vid 40 gradig värme och sand som var så vamr att den inte gick att nudda. Det var helt fantastiskt. Allt utom att jag fick ögoninflammation på båda ögonen. Vi kom hem igår mitt på dagen och åkte sen vidare mot min svärfars 60års kalas. Sen var det postfest för min del som var lyckad som vanligt. Telefonen lämnade jag i taxin påväg hem, men en snäll kille hittade den och meddelade. Älskar såna människor!
 
Bjuppar på lite bilder från Cypern
 


Bilderna får tala för sig själva som vanligt.
Tack älskade, bästa vänner för denna vecka. Vi är bäst!

ROCK ON































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0