KÄNSLAN AV VÄRME

Jag var klar flera år före kändes det som, en halvtimme kanske var mer precis men ni fattar. Ja tog en prommis med lilleman för att fördriva tiden men ändå kommer jag på plats en kvart innan utsatt tid. NI VET hur man vill vara i tid, perfekt klädd och framförallt bekväm när man ska på arbetsintervju. Ja kom in på salongen och möttes av en skön vägg av värme, tända ljus, lugn musik och ljuva dofter. Än mer en ägare som var en av de finaste personerna jag mött. En riktig såndär chef som alla borde få ha. Som är mer som en nära bekant än en chef. Ett halvtimmes långt samtal senare gick jag därifrån, varm i själen och en kram rikare. Även om det inte gav mig något direkt gav det mig en gnutta självkänsla.
Att en chef vill träffa mig, och inte bara svarar "tyvärr, vi har valt att gå vidare med andra sökanden". Att hon tar sig tid att träffa mig och lära känna mig lite, det gör mig glad och stark.
 
Såna människor är guld!
 
 
ROCK ON !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0