EN LITEN UPDATE OM TIDEN SOM PASSERAT

Förutom allt med Casper som tagit mycket energi just nu så har jag ju faktiskt hunnit med en del annat också. Förra helgen åkte jag till Stockholm och Ronja för att mysa och se hennes nya lägenhet. Det blev som väntat mycket lyckat. Vi shoppade lite, kollade på danstävling (?), drack chailatte, fikade, åt frulle på café string, gick ut på krogen och drack vin och myste.
Måndagkväll åkte jag hem igen och tisdag kollade jag på min bil. På fredagen hämtade jag hem den och nu står min fina svarta golf på min parkering! SÅ nöjd och lycklig. Den är perfekt liten och rymmer ändå mycket. SEN på fredagmorgon vaknade jag med Ronja+1 i soffan. Dom körde upp från Sthlm på natten och var här hela helgen. Fredag blev de god middag och utgång på olles och allstar. Lördag blev en lugn dag på stan med mami sen på kvällen åkte vi till AT å Petter för vinmys och spel. Mycket bra som förväntat.
 
Summa summarum: Jag älskar mina vänner.
 
ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0