NÄSTAN BÄST JUST NU

Min fina vän Hanna hoppade av post-tåget för helgen idag men hennes energi i veckan har gett mig nog för att klara mig imorgon :)

och min andra fina vän Emma tog med mig på ett body balance pass på träna ikväll. Ja hade kort där förut å ska köpa igen efter jul. När ja bodde i Övik tränade ja varje kväll men nu vare längesen ja körde pass! De va askul men just balance tar några gånger innan man verkligen kan va med, när man kan övningarna å inte måste kolla hela tiden. Men i'll be back!

Anledningen till rubriken är helt enkelt för att:
-Det är torsdag=fredag imorgon
-Jag fick bjuda papi,bror+flickvän på middag
-Jag mår sådär gott som man gör efter träning
-Jag tycker om mina glasögon=glasklart

Sa ja att de ä fredag imorgon?

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0