FEELING FÖR FÖRÄNDRING

Nu ha ja ett sånt sug efter att göra om här hemma!
Jag är en riktigt blocketnörd, det är helt sjukt. Nästan allt här hemma kommer därifrån. Det är otroligt bra och ekonomiskt och dessutom roligt! Om man kollar flera gånger varje dag när man letar efter något så hittar man det tillslut. Åsså måste man pruta lite. Men iallafall, nu vill ja sälja saker och köpa nya. Det är så roligt!
Vi har en hörna med två fåtöljer och ett bord som vi aldrig sitter vid. Dom vill jag sälja och ställa dit en vit gammal gungstol och en chiffonje. Och en gammal fin lampa. Eller en ny men som är mysig och passar in där. Sen är jag sugen på att sälja vårat björkmatbord och köpa ett runt med inläggsskiva och pinnstolar. Jag är en lantis i både själen och inredningsstilen! M-MM!
 
Fortsättning följer..

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0