ETT FÖRSÖK TILL NÅGOT NYTT

Statistiken har gått rakt neråt här när de gäller besökare. Det tycker ja känns tråkigt å därför ska ja försöka bättre mig för att återfå er.

Just nu har ja en sån underbar söndagsmorgon. Jonas jobbar och jag ligger i min onepiece i soffan med Casper troget vid fötterna. Jag kan aldrig sova länge, och speciellt inte när Jonas är sämst i världens på att smyga när han kliver upp. Därför sitter jag här, slötittar på både datorn och skit-morgon-program på tvn. Utanför blåser det kallt och det är blött, det tycker C också på våran snabba korta morgonpromenad. Dessutom står godiset från gårkvällen kvar på soffbordet och några av de godaste slinker ner som tillfällig frukost då och då. Sitter lat och gosig och drömmer om en god macka, juice och kaffe som står köket och bara väntar på att bli tillagat och uppätet. Jag kan lixom se det där borta. Men just nu, under min filt, i min onepiece, känns det alldeles för långt borta. Några godisar till får stilla hungern så länge.
Älskade söndag.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0