EN KONSTIG SÖNDAG

Ännu en helg har passerat alldelens för fort. Fredagen, som ni såg, spenderades mend mina bästa vänner hemma hos oss med god mat, vin och spel. Perfekt! Lördagmorgon började tidigt då jag vaknade tidigt (som vanligt) och kom ihåg att jag hade en gungstol ståendes utanför gammliahallen. Jag lyckades ju få hem min fina gungstol från skellefteå som ja skrev om förut! IBF Dalen innehållandes många vindelnbor hade match där och tog med sig den hem i bussen, tusen tack. Så jag åkte och hämtade den och ställde den på sin plats i vardagsrummet, totalt övernöjd vart ja!
 
 
Detta är bilden från blocket, ja väntar med min tills jag sålt bort det som stått där förut och att jag målat och ställt dit som ska stå bredvid. Kolla in min blocketannons och köp mina fåtöljer!
 
Sen åkte jag mot Vindeln med mami och lillkusin för att hälsa på. Där fick jag även en gammal 50talsbyrå i teak av morfars syster som jag ska måla vit och ställa bredvid gungisen.
Sen åkte vi hem och där väntade en halvspontan postfest med kollegorna och bästa Hanna. Kvällen var inte som jag tänkt mig men som vanligt otroligt kul. Sängen fick väl inte sällskap förrän 3-halv 4 nåt..
 
Idag vaknade jag när J for till jobbet och då förflyttade jag mig till soffan och låg där bra länge. Sen påtade jag lite här hemma, rensade lite och la upp annonsen på blocket. Vårat gamla soffbord var hämtat bara nån timme efter att ja la upp den. Faaantastiskt. Sen har vi ätit middag hos svärfar som J och hans twin lagade. Det tog väl strax intill 3 timmar men sen fick vi en god, lite för stark, typ veglasange. Tack för det!
Men eftersom det drog ut på tiden så missade vi solsidan så alla jag känner, prata inte om det! Vi får se ikapp de på tv4play imorgonkväll, för nu ska ja somna till Filip och Fredrik.
J är och hjälper twinik och hans (min) Emma på hennes städjobb.
 
Summa summarum:
Tack för att ni finns Linda, Tobbe, Jonas, Mamma&Pappa, småkusinerna, Hanna, Postiarna, Emma, Niklas, Svärfar och alla ni andra jag stött på i helgen.
 
ROCK ON
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0