ÄNNU EN TRIPP MED NOSTALGI

Jag framkallar alltid bilder vid denhär tiden på året och i år är inget undantag. Ikväll började jag med att ladda upp bilder på min sida på fujidirekt. Till julkort, julklappar och mig själv ska det komma paket. Bilder som framkallas är från det gångna året 2012 och det är så kul å se vad man gjort egentligen. Detta år är dock det år jag fotat minst, trots att jag har både en ny digitalkamera och ett objektiv till systemkameran. Men många godbitar har kommit till i min fotosamling och de flesta från vår underbara veckolåna resa till Cypern i slutet av augusti. Jag, Jonas och vårat favoritpar Linda å Tobbe. Världens bästa vecka med världens bästa väder! Många bilder därifrån ska komma hem till mig i olika förmat och någon vecka.
 
 
Här är några snabba utplockade favoriter som får tala för sig själv.
 
Annars har jag samlat vuxenpoäng (?) och lagat veckans matlådor. Det blev det fabulösa mixen av falukorv, pasta med pesto, tomater och majs. Jag tycker om alla så varför inte blanda dom? /det fanns inget annat hemma. Men det blir kanon mån-tis-ons. I veckan sitter jag i en postbil och inte en moppe. Det känns bra. Fast de veckor som passerat har vädret varit riktigt moppe-bra och det är så skönt då. Hoppas på dåligt väder så det är skönt å sitta i bilen..
 
Nu nalkas solsidan, hellenius hörna och vem kan slå F&F.
Allt detta toppat med chokladfondue med bananer, jordgubbar och marshmallows.
 
ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0