ALL KÄRLEK TILL ATT VARA TJEJ

Känslan av att vakna 06.15 med den jävligaste menssmärtan är så otroligt hemsk. Att väckas av smärta. Det enda som finns att göra är att smyga upp ur sängen, leta alla filtar som finns, ta 25 ipren och värma vetekudden. Och vänta.

Nu har det gått en timme här i soffan och det har inte blivit bättre, har värmt vetekudden så mycket att det bränns mot huden, och proppat i mig ytterligare en ipren.

Det är bara att låta smärtan förstöra ännu mer av min morgon medan jag väntar ut den.

Jag.hatar.mens.

Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Testa pronaxen dagen du väntar mens, ta full dos på morgonen. Det brukar fungera för mig :)

2012-11-18 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0