VECKANS JÄVLA BÄSTA DAG

När ja vaknar på en lördag är jag alltid lycklig. Känslan att veta att hela helgen är kvar är otrolig.

Denna helg ska spenderas med mina favoriter. Linda kommer runt lunch och håller mig sällskap på stan och Tobbe kommer ikväll. Då ska vi ha en bra kväll som vi brukar lyckas! Jag ser fram emot det.
Hela släkten (ish) är uppe i hemavan/tärnaby och jag å jonas är hundvakt till morfars Cilla. Våran fina hundtjej som tyvärr har fått cancer och inte har så många månader kvar. Vi njuter av varje stund. Snart ska vi gå ut på en lång morgonpromenad.

Och imorgon stundar ännu en ledig dag och vad den ska fyllas med är ett stort härligt frågetecken.



ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0