ONSDAGEN

Idag ha ja packat fan hela dagen. Ja vaknade strax efter 6 som ja skrev imorse å gick som bekant med Jonte till bussen, tog en omväg hem och sen drog ja igång. Närmare 20 lådor tro ja ja ha fyllt. Allt sånt som man faktiskt intebehöver använda den närmsta veckan. Kläder, Porslin, Filmer, Skafferiet osv. Mycket äre. Här är min dag i 3 bilder.


Våran lilla soldyrkare hjälpte mig inte så mycket ..


Packade ner allt som bara gick


Min bästa vän under dagen har varit telefonkatalogen.
bladet var absolut lagom tunna och mjuka. Och många!

S
en när Jonte kom hem runt 4 gick vi och handlade lite inför pannkaksmiddan. MEN påväg hem från affärn blev ja arg.. LillCasper är så liten att hans mage drar i de minsta vattenpölarna och därför tänkte ja va en snäll mamma och bära honom över den pölen framför oss. Den va stor kan ja lova, men ja hade mina stövlar så ja plaskade mig fram. Sen viar de sig att de gömmer sig ett jävla isberg under vattnet. Mitt på gatan där ramlar jag i vattenpölen och Caper likaså. Blöta blev vi och jag blev arg. Jonas skrattade och ja blev ännu argare.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0