SOLDAG

Gårkvällen blev som förväntat mycket trevlig. Vi spelade spel och drack öl och eftersom jag inte förlorade varje gång var det riktigt bra! (För er som inte vet så ligger förlora sist på min gilla-lista, tätt följt av blött hår) Sen somna några i våran nya soffa medan andra bussade hem.
Imorse vaknade vi 9 och myste med Linda å Tobbe innan vi åkte mot mina småkusiner för att hjälpa till på barnkalaset för den äldsta. Det var roligt men som förväntat extremt tröttsamt. Vi fick tacos som belöning och det var de värt!

Imorgon ska jag jobba en stund! TJO! På posten på teg mellan 7.30-13.30 ungefär. En lugn dag med andra ord. Kl 14.00 ska jag på vårdis för att kolla upp mitt lillfinger som spökat sen en match i Uppsala innan jul. Tänkte få det uppklarat. Sen blir det raka spåret till käftis för att laga 2 härliga hål i tänderna.
Fantastiskt.
Inte.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0