SJÄLVDICIPLIN

Jag försöker att ha så mycket rutiner som möjligt eftersom jag inte alls planerat att vara arbetslös nån längre period. Jag börjar med att kliva upp med Jonas på morgon, dvs runt 7. Äter frukost och läser tidningen. Sen tar jag med Casper och går med Jonas till bussen och efter det tar vi en lång omväg hem. Efter det faljerar det ibland, de kan råka va nåt bra på tv eller datorn, dammit. Men sen äter jag lunch och försöker göra nåt vettigt med resterande av dagen.
Idag har det gått till precis så, jag har fastnat vid tvn. Men nu har jag fått i mig lite i magen och ska stänga av dumburken! Ner i förrådet och rensa, för det måste ändå göras innan flytten. Varför inte göra det nu, medan jag är ledig?? Men före det ska jag börja med att ringa ett samtal.
Ett viktigt samtal.

ROCK ON



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0