MOONDAY

Jag var faktiskt lite nervös imorse när ja kom på jobbet igen för första gången sen i september. Alltså på posten här på teg. Det kändes dock väldigt bra och alla var lika välkomnande och varma som förut! Det gick dessutom väldigt bra å dela ut posten också (vilket var bra) innan jag var tvugen att sluta kvart i 2. Ja skyndade mig hem och bytte om innan jag hade tid på vårdcentralen 14.00. Ja ringde dit förra veckan för att mitt lillfinger har spökat sen vi var i Uppsala helgen innan jul på dubbelmöte. De va på en av matchuppvärmingarna som ja fick ett skott som tog illa, dock inte så jag har haft större problem med det. De ha bara spökat lite då ja tränat och så. Om ja stöter i fingret eller böjer det för mkt så säger det aj.
Det var iallafall troligen en spricka, men den läker av sig själv, även om de kommer ta typ 3 månader. Men de är bara att fortsätta om vanligt.
Sen gick ja på affärn å köpte det som fattades och gjorde lax och potatis som ja åt för ja visste inte om ja sku få äta efter käftis. Där hade ja tid kl 15.50 och hon lagade 2 hål. Sen sa hon att ja borde dra ner på godis och annat sött och dra upp på flour.. Dammit. Hon fråga om ja var en gottetjej? NÄÄ! JA hatar sånt! inte.. Men vi skulle inte ses igen förrän om 1,5 år, vilket var en lättnad!

17.50 bär det av mot Vindeln för träning igen.

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0