Maravilloso, maravilloso Sábado

Äntligen är det helg igen! Det är alltid lika underbart. Igårkväll var nästan hela favoritgänget här, Erik, Linda å Tobbe. Vi såg film och hade det mysigt. Jag somnade tidigt såklart för jag är så kvälliströttis. Men dom sköter sig själv som tur är ;)
Idag vet ja inte va de blir, inte imorgon heller. Älskar att ha såna helger! Det är så sjukt sällan. Finns massa fröslag men jag får se va ja hakar på helt enkelt! Magi.
Annars har det inte hänt så mycke. Ja jobbade mån, tis och fre denna vecka. Så tisdag blev en riktig slappdag och onsdag gick ja på stan typ hela dagen. Köpte ett trähjärta, en hissgardin, underkläder, träningslinne, sporttop och avmaskning till Casper. hehe. Lagomt mycket och himla fina saker!

Vi hytes. ROCK ON


min vackra man i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0