Ingen är så rå, så hård och full av ondska att ej musiken ändrar hans natur

Det är ett av mina nya favoritcitat. För det är ju så, om man inte påverkas av den musik man lyssnar på så då är man ju sjukt rå och full av ondska. Konstig helt enkelt.

Nåväl, som ni ser så har designen förändrats en aning. Bort med julen och snöflingorna och in med mig! haha. Jag är nöjd iallafall.

Annars är det sjukt lugnt i livet just nu. Jag är för första gången arbetslös och jag otrivs na jäävulskt. I måndags, första dagen, hade jag fullt upp med att söka jobb och gör annat nyttigt. Men igår och idag har det mest blivit småsaker, typ skottat balkongen, satt in alla framkallade foton i album, rensat garderoben och så. Idag ska ja också gå ner i förrådet och rensa. Saker som ändå måste göras innan första april. Vad händer då tänker ni? JO de ska ja tala om!

1 April flyttar vi! Till en jättefräsch och fin tvåa i samma hus som vi bodde i förut! haha. Det är rätt bra gjort av oss att få 3, sjukt fina, lägenheter inom samma område. Det känns iallafall faktastiskt bra. Den är några hundra billigare i månaden och grannarna och huset är fantastiskt. Jag längtar nåt djuriskt och Jonas likaså. Har ni någonsin känt hur långt 3 månader är? Det är galet.

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Ida

SNYGGT :) jätte fint kort!

2012-01-11 @ 12:16:21
Postat av: Birgitta

Ni är så välkommna

2012-01-11 @ 13:29:48
Postat av: Dennis

Sjukt snygg blogg Sandra =)

2012-01-11 @ 14:02:00
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0