FÖRBANNAT

För snart 2 månader sen backade jag in i en bil. En felparkerad bil. Skadan på bilen var minimal, det tog oss till och med en stund innan vi ens såg nån skada. Det var listen på förardörren som sprack en aning. Tanten som körde bilen ville blanda in försäkringsbolaget och när jag sagt min del av historien samt skickat med en bild som jag tog på tanten och hennes felparkerade bil så kom sen ett brev i lådan idag.

"Du är skyldig till olyckan"

TACK som fan tanten. god jul och gott nytt år och ha ett trevligt liv som arbetslös. Hoppas du inte pallar fakturan med din tunna ekonomi!

säkert en rik tant också. Som har ärvt massa pengar.
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ROCK OFF, TANTADUMMING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0