FINA, HÄRLIGA FREDAG

Även om jag är ledig jämt just nu så är det nåt speciellt me att de är fredag. De lixom känns i kroppen på nåt vis! Mina två sambos åkte iväg till respektive skola imorse och jag är hemma och pysslar. Vi halv impulsköpte en soffa igår som vi ska hämta imorgon! En stor och fin hörnsöffa, där ska ja sova gott! Sen idag har vi köpt en tvbänk samt ett soffbord i eftermiddag. Som ett nytt vardagsrum! Och juste.. ett skoskåp också. Hehe. Men det är blocket på allt så priset är fantastiskt och dessutom ska vi ju sälja iväg våran soffa, tvbänk och soffbord så det jämnar ut sig. Tillslut.

Jag lägger upp bilder senare idag på skoskåpet och lite annat smått och gott. Även på mitt projekt "måla vitt" igår.

Ikväll nalkas match i Vindeln mot Övik 19.00. Imorgon ska vi ha FETmyskväll med våra bästa vänner i våra 2 soffor! Haha. DESSUTOM ska ja jobba på måndag! På posten på teg :) Jag ser fram emot att jobba måndag, lite konstig är jag nog. Fast ganska frän.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0