TISDAGEN DEN 7 FEBRUARI

Måste såklart börja detta inlägg med att säga till Jonas att jag älskar dig och tack för att du fortfarande vill leva med mig efter 3 år och 9 månader ♥

Idag är jag ledig. Detta för att jag jobbar på söndag, då kände ja att ja behöver en vilodag mitt i veckan. Det känns bra och det är en bra dag! Jag sov ut ordentligen och vaknade strax efter 8 och var en superfklickvän som skjutsade Jonte till skolan. Sen tog jag och Casse en kort promenad. Sen söktes lite jobb här och där innan vi tog en långprommis med kameran. Några fina bilder fick vi:









Sen gick vi hem igen. Ja skottade av balkongen och gjorde sen varm choklad och mackor och mysfikade på balkongen i solen :) ASmysigt. Jag älskar balkong!

Sen kom posten, med kollegan, och där kom en av mina ringar från tradera! Kul!



IKVÄLL ÄRE MATCH!!!! En viktig sådan. Vi möter IBF Dalen, som leds av gamle coach Simon. Vi ligger 8/12 i serien medan dom ligger 5/12. Det skiljer dock bara 7 poäng emellan så snart är vi ikapp. Att serien ser ut så beror mycket på att man får ta spelare från lagen över. I detta fall tar IBF Dalen spelare från elitlaget IBK Dalen och tar massa poäng genom det. Jag har själv hört dom säga att dom måste ha så för att hålla sig kvar. Detär ju sjukt rättvist? Absolut hade vi också gjort så om vi kunnat, men det är bara 2 lag i serien som har den möjligheter och det gör det jävligt orättvist. MEN ikväll får de inte göra så. "Fönsteret" är stäng, dvs att man måste skriva över de spelare man ska ha, man får alltså inte låna från elit. Vi får se va de kommer med för lag men ja vet att vi är taggade till tusen. Vi tog dom förra omgången och det ska vi göra nu också.



KOM IGEN NU TJEJER!


Rock on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0