FINA, FINA SÖNDAG

Ja glömde skriva hur matchen gick i tisdagskväll.
VI VAAAANN!! 4-2 över IBF Dalen å de va så förbannat jävla härligt! De är såna gånger man verkligen älskar innebandy och totalt överälskar alla med ett vindelnhjärta. Laget är så bra och så fina människor.
Det firade vi med lagfest i fredags och den blev så lyckad!

Slutade väl i sängen runt 4 tro ja :P Ja som aldrig går isäng så sent. haha. ASKUL kväll vare iaf!


Efter vinsten i tisdags


Nästan hela fina laget hemma hos Liza


Efterfestgänget. Jag gör hela bilden, jag vet. (?)


Sen fyllde LINDA år på lördagen så vi började med en gång och lite paket innan vi åkte på buban och snowboardade lite. Asskönt. Dock inte att ha mensvärk+bakismage. Inte så najs. Men de gick över tillslut.
Sen åkte vi hem och körde på en myskväll i soffan och tidig sänggående för jag har jobbat idag.

NU ska jag och Casper ut i solen och vänta på att Jonte kommer hem från jobbet.
Vi har jobbat i frukost båda två idag! haha


ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0