LÖRDAGS/SÖNDAGSKÄNSLOR

Kvällen var totalt oplanerad. Nu är klockan strax efter 1 och ja ha hunnit med att:
-Kramas med Jonte som trodde han skulle jobba, men mindes fel å kom hem igen.
-Äta favvisen rostat med romröra och avokado.
-Måla min byrå som ja fått av morfara syster, den som ska stå breve min gungstol.
-Velat som satan (ja) med brudarna om det skulle bli utgång eller inte, slutade med inte.
-Haft besök av Hanna och henes Jeppe och druckit lite bärtz och myst med dom.

Jonte provar för första gången å jobba natt å här är jag snart påväg isäng. Idag va vi förresten i Vindeln å bakade med Lindy å Tobie. De mesta vart gott. Sen gick vi på julmarknaden.

Nu ska ja lägga mig på min värmedyna, skinkorna är ömma efter alla gung i gungstolen.







före ja målade den ikväll



å efter, är så otroligt nöjd.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0