FANTASTISKA UNDERBARA FINA LJUVA LÖRDAG

 
Sitter och dricker morgonkaffe i min nya muminkopp. Jag och Jonas fick varsin fina av morbror med fru efter att vi varit hamster, hund och husvakt i drygt en vecka. Dock hade vi då en himla mysig vecka med hamstermys, grösklippning och blomstervattning. Jag tycker om känslan att ha ett eget hus att pyssla med. Jag ser fram emot att bli äldre och få dom sakerna, men det tar vi i ett annat forum.
 
Jonte jobbar i helgen och började 8 imorse. Jag vaknade, inte helt oväntat, före honom. Jättekul med helg och sovmorgon. Men jag hinner iallafall få mycket gjort. Jag har hunnit med morgonprommis med Casper, tömma och fylla diskmaskinen (Ja, äntligen har vi fått den att fungera!), och äta en rejäl frulle. I eftermiddag blir det match faktiskt. IBF Dalen mat träningsmatch och målisarna var bortresta, tur jag kunde ställa upp. Jag har ju tackat nej till innebandy i år. För första gången i hela mitt liv typ, innebandyn har alltid funnits. Men Vindelns damlag lades ner och det är DOM som var innebandy för mig. Därför blev det en paus i år.
 
Ja funderar på om ja ska lägga upp en bildbomb från sommaren. Vi får se.
 
ROCK ON
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0