Den sista söndagen i Sverige i Augusti

Ännu fler kalla sommardagar har passerat och det med obravur. Jag har fått för mig själv att sommaren varit så dålig den kan bli. Egentligen är det nog inte riktigt så, men det känns så. Jag har jobbat. Punkt. Ish. Det andra, som är mycket roligare, det hamar lixom i skymundan på nåt vis. Men jag är ändå övertygad att när den kalla vintern kommer, är minnena från sommaren varma och efterlängtade.
 
Helgen har iallafall varit bra! Fredagen innehöll ett rep och en sen kväll på balkongen hos storebror och hans Sara. På lördag bar det av mot tavelsjö för sol och (inget) bad. Sen blev det Vindeln några timmar innan vi styrde kosan tillbaka till tavelsjö för en spelning. Den gick ASbra! Längesen ja kände mig så nöjd! Och det finns fan inget som får en mer peppad på livet som känslan efter en asbra spelning! Därför bar det av mot Vindeln och hotellet där dansen stod i centrum hela jävla kvällen, förjävla roligt! (förlåt.) Sen blev det övernattning i storebrors lägenhet och idag söndag blev det bakislunch med bästaste Ida m.f och sen lite häng hos favvosarna Linda å Tobbe. Nu är jag åter i lägenheten efter ännu en middag på den tidigare omnämnda balkongen. Jag bor förresten hos mamma och pappa i en vecka. Jonas är söderut på skejtresa en hel jävla vecka och jag hatar inget mer än att vara ensam. Förutom möjligtvis blöta hårstrån, men det är en annan historia.
Jag trivs som fisken med att få sällskap, och jag är rätt övertygad att päronen är glada att få rå om mig ett tag. Nån natt måste jag nog stå ut med hemma i veckan, då väskan måste packas inför;
 
Resan mot Cypern på fredag.
 
ROCK ON ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0