ÄNNU EN HELG TILL ÄNDA

Fredag blev ju väldigt lugn med middag hos våra fina grannar. Jonas åkte på jobbet och jag skulle bli själv, men tji fick jag. En hemlagad middag bestående av lindade kycklingfileer och klyftpotatis. Och en massa vin och surr.

Lördag blev en riktigt lång dag. Vaknade med tuppen och började med morgonprommis och frulle. Sen blev det småpyssel här hemma innan jag ställde upp och spelade en träningsmatch med IBF Dalen. (Det känns idag) Sen hem och åt maxmiddag med Jonte, drack öl och gjorde mig iordning för en kväll på Olles. Men så blev det inte, vi såg en film och myste hemma istället, det var trevligt det också. Imorse gal tuppen igen och jag fikade och tog en prommis till päronen som äntligen flyttat hem till stugan. Vi åkte och hämtade storebror som kom med färjan från Finland, sen vidare till småkusinerna för lite pussar. Sen blev det ett kanonrep där vi jobbar på en ny låt.
Väl hemma ringde min finaste vän och det slutade med att jag åt middag med hon och hennes mamma på mitt favoritställe, nämligen café Göteborg. Mums.

Nu blir det att ligga och slötitta TV resten av kvällen innan det imorgon nalkas en ny arbetsvecka.

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0