(som vanligt) AND AGAIN IT'S FRIDAY, AND I'M IN LOVE!

Jag älskar verkligen fredagar, speciellt just denna tid. Klockan är snart 19.00 och hela helgen är kvar! MMH!

Jobbet går bra. Jag är sliten som få hela tiden men jag trivs ändå. Morgonen börjar 06.00 med frulle (päronfil och icas cruncy müsli äpple och kanel) sen ut med Casper en sväng. 06.55 kör vi mot mamma å pappa där han spenderar dagen och bästa pappa promenerar honom på lunchen. På jobbet sorterat bi post fram till halv 9, då är det morgongympa. Sen mer sortering innan morgonfikat kl 9.00. Sorterar tills all post är slut och drar ihop det i buntar som packas på moppen. Tisdagar och torsdagar packas det även på typ 600 buntar med reklam, WOOP! Sen åker jag ut och delar ut post mellan kanske halv 12 och 4. ungefär. Sen kommer jag tillbaka till kontoret, städar moppen, tar en kopp kaffe och gör lite eftersändningar till folk som flyttat. Det är rofyllt.

Dock stressar jag sönder vissa dagar för vi får så mycket post just nu.

SOM SAGT, and again, it's friday, and i'm in love!

rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0