RESULTATET AV EN MORGONPROMENAD

Jag kände mig som en riktig fotograf imorse när jag å Casper va ute på våran morgonprommis. Vi gick ner på bryggan vid kajen för å njuta en stund. Men där satt en fågel som inte ville flyga iväg. Först blev ja lite arg på den men sen blev de rätt häftigt! Först tog ja världens finaste bild på fågeln å Casper:



CANON-MOMENT eller vadå?
Vi skyndade promenaden hemåt för å hämta kameran. När vi kom tillbaka satt fågeln kvar å var lika snäll då som före. Här kommer mina 2 favoritbilder:





Det fick mig att inse att detta kommer bli en bra dag! Kl 14.00 kommer släkten hit för att fira min å Jonas födelsedag som passerat i veckan. Även lillemans som är den 30.

HOPPAS NI ANDRA OCKSÅ FÅR EN FIN DAG :o)

Rock on
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0