LIVSTECKEN

Jag orkar inte ens beklaga mig för min överdåliga uppdatering längre. Ni får helt enkelt bli glada när de väl kommer en uppdatering - när jag har tid ;o)

Idag är jag ledig. Jag hade besiktningstid imorse 7.40 och (trot eller ej) den gick igenom! Gammskruttn! Ja, vi var slående överens, jag och mekanikern, att jag ska komma med en ny bil nästa år. En ny bil eller ingen bil alls. MEEN den gick igenom och jag är därmed nöjd.

Dagens checklista består av:
- besikta bilen 7.40
- rensa papper och kvitton
- städa
- besöka optikern
- åka upp på TS och kika om nya byxor och handskar
- tömma sopsorteringen
- städa bilen
(- köpa cd-fodral, deo och en svart mössa)

Så jag har min lediga dag planerad in i minsta deltaj, det känsn bra.

FÖRÖVRIGT hade ja världens sämsta natt. Ja drömde 2 drömmar. I den första ville jag döda Jonas med bensin men missade tändstickan och bestämde mig för att inte göra det och avbröt (?). I den andra hade Jonas gjort nåt dumt, vad vet ja inte, men ja tvungen att gå under jorden för resten av livet. Vi skulle då säga farväl föralltid.

Jag vaknade mitt i drömmen av att riktiga Jonas kramade om mig i sängen å frågade varför jag grät.



Rock on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0