TORSDAG 12 MAJ

Så länge kan de gå mellan två blogginlägg men sånt är livet ibland. Sjukt kul att folk kikar in här även fast det dröjer mellan uppdateringarna. Men ni ska veta att ja ha dåligt samvete för varje dag som går. hehe.

Veckan har bestått av lite examensarbete med Ronja, div plugg, ja ha fått min skateboard å mina skor, provåkt, repat, hängt å lite annat smått å gott. Ikväll är det dax för första innebandyträningen efter ett par veckors uppehåll, med nya som ska komma å prova å de känns råkul! Jag ska dock inte va med för ja känner mig halvsjuk. Typ halvt ont i halsen (klagomur). Men sen ja fick hjärtmuskelinflammation förut vågar ja inte alls träna när ja är minsta sjuk.

Idag blir det, förutom i-b ikväll, kanske lite plugg och kanske lite skejt. En bra dag så att säga, och en sådan med sol.


Skejten å skorna!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0