ONSDAG 4 MAJ

Igår blev en lugn och härlig kväll med middag hos svärmor och sen direkt mot sparken. grabbarna åkte och jag fotade/filmade. Min skejt å mina skor som ja beställt ha ju inte kommit än.. Hittade ett par asnajsa skor för 225. Can't wait!

Ikväll nalkas rep inför spelningen på lördag. Vi ska ju spela på rockkarusellens länsfinal på folkets hus 21.45. De kommer nog bli ganska så najs å ja hoppas på att de kommer mycket folk! massa :o) taggen!
på lördag är också en jävligt bra dag beroende av annat som jag skrivit om förut. ♥ längtar så djuriskt!

Idag ska ja till Övik för å lära mig å söka på datorn. hehe. Ja, de är säkert på nåt sätt man inte kan! Ja å Ronja ska skriva vårat examensarbete tillsammans å vi ska skriva om hur stabilitetsträning påverkar hållning och ryggont. Då ska man använda sig av 10-15 vetenskapliga artiklar och 2 böcker till inledningen.. kan bli spännande men ack så bra det känns med den kompisen ja fick dela det med. hehe. vi jobbar på samma sätt så de känns finemang!

Bussen mot Övik går 11.35. Hemma igen typ 17.10. "ledig" imorgon, från övik iaf. MKT BRA!

Rock on

Kommentarer
Postat av: R

vi är som gjorda för varandra mitt hjärta!

2011-05-05 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0