MÅNDAG 9 MAJ

hela denna långa vecka behöver jag inte åka till Övik en enda jävla dag. Det känns helt sjukt fantastiskt och jag ska njuta i evighet. amen. Om jag räknar rätt så är det typ 4 dagar till ja ska åka till övik överhuvudtaget, känns ganska fett och mindblowing. ofattbart men samtidigt begripligt. Ja ni fattar.

Ja fick en panikblandad ångest igår när ja jobbade. Ja ska lixom spendera halva sommaren där å sen vet ja inte alls mer va ja ska göra. Ingen aning! Ja skulle vilja fara ut å resa typ, eller jobba nånstans. Men då vill ja att Jonas ska följa med, annars vill ja inte jö. Sen lill-hunn min, men det finns ju hunddagis å sånt. Sen innebandyn som ja muntligt skrive kontrakt med och musiken som ja intevill lämna. Mycket måsten i livet som förstör ens drömmar. Men jag hoppas på en kort resa iallafall. Jonas vill med englandgänget tillbaka dit och jag har föreslagit att utöka gruppen med mig men hur det slutar får vi väl se. Jag sku vilja göra nå kul iallafall! innefattande min bättre halva.

Nu ska ja ut me gnällspiken som kryper upp efter benen och sen fika. å sola. å plugga.

Ha en fin dag!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0