MÅNDAG 2 MAJ

Jag älskar maj. Det är nog en av de finaste månaderna på året. Dels är det vår och sommaren kommer närmare och närmare hela tiden och dessutom vet jag att det finns minst en dag när jag får rå om Jonas helt själv. Våran dag. Den 7 maj. För tre år sen var livet helt på topp och man var förbannat nykär och galen. Nu har tiderna förändras och den nykära kärleken har förstärkts till den fantastiska sambokärleken. Det är en helt annan sorts kärlek som finns i luften nu. Jag tar vara på varje dag som jag får njuta av det och hoppas att det aldrig tar slut.




Jag funderar ganska ofta på hur jag hade sån tur. Jag knep världens finaste och har lyckats hålla fast honom i 3 långa år. Helt ärligt så har min kärlek till jonas förstärkts mer och mer och det händer också ofta att jag tittar på honom och inser att han bara blir snyggare med åren :o)


lite härligt rufsig i håret och härligt slappt klädd



Jag älskar dig! Om du visste hur underbar du är och hur lycklig du gör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0