7 MAJ

Idag är den dagen ja längtat efter sen denna dagen förra året (typ). Det är den 7 maj vilket innebär att jag och Jonas delat hela 3 år tillsammans precis idag! Det känns råcoolt att vi lyckats hålla ihop så länge, jag njuter varje dag! Såklart går det upp och ner ibland, precis som för alla. Men man måste gå på dåliga vägar ibland för att uppskatta dom bra. :o)

Vi två är så olika som man kan bli typ.
Skejt: Jonas älskar och missbrukar, Sandra jobbar på det
Musik: Jonas älskar, Sandra älskar (dock sjukt olika smak)
Matlagning: Jonas är bäst, Sandra är sämst
Chillkväll i soffan: Jonas blir rastlös, Sandra njuter
Långpromenad: Jonas tar med skejten, Sandra går och går och njuter
Mys på stan: Jonas tycker inte om, Sandra älskar

I nästan alla kategorier går vi åt olika håll men tänk att det fungerar ändå. Det är nu när det är vår och sommar som Jonas skejtmmissbruk kommer till ytan och jag svär att om det fanns behandlingshem för hans missbruk var han en given patient! haha. Men jag älskar honom för den han är, och det innefattar det. Jag tycker om att sitta och titta på när han skejtar och jag tycker om att vara med. Jag stöttar i alla lägen även om det är tungt ibland att nästan aldrig få se han.

för 3 år sedan gick vi på denna dagen en långpromenad. sakta och med många myspauser. Vi gick längs strandpromenaden mot maxi och stannade vid ett visst träd som finns nedanför de nu nybyggna husen vid umeå östra. Det har som blivit vårat träd och om man kollar noga ser man våra namn inristade i det. Sen gick vi mot maxi och stannade vid sjöbodarna där nedanför en stund och satt och kollade på flygplanen som lyfte. Någon vecka senare skulle jag och Paulina åka flyg till Barcelona och stanna där en månad, det var ruskigt tungt. Nykär som fan och vara isär en hel månad. Men den mysiga promenaden vi fick den 7 maj 2008 kunde man leva på den månaden. ♥


våran första pussbild tro ja. från promenaden 7 maj 2008 ♥


en såndär nykär-puss som man minns


nykärlek :o)


mys


på denna resa "träffades" vi. i jokkmokk.
tyckte de va så tråkigt att han satt så långt bort ;o)


balen 2009


norrbyskär 2010


julafton 2010


Jag älskar er

JAG ÄLSKAR DIG JONAS JOHANNESSON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0