UNDERBARA LÖRDAG

Mitt i all rubrikskrivarhets insåg jag vid målsnöret att det i farten skrevs underbara clara. Tänk så inbiten man kan bli på ord som redan finns och som bara kommer av farten. fränt!

Ja sku skriva att ja va sur för att när ja väl ä ledig som ja ä idag då äre dåligt väder. Ja klev upp (från en säng vars vita lakan var oranga efter min brun-utan-sol behandling i veckan..) när ja insåg de å satte mig i soffan å sura med datorn, sen när ja kolla ut nu så lyser solen och himlen är helt blå, vad hände undra ja då där? Bra är de iallafall.

En annan sak som är bra är att Ronja kommer hem idag, RÅBRA! hon ha bott i huvudstaden 3 veckor och nu i efterhand känns de som en kort tid men ack så bra att hon kommer hem. Då får hon sova första natten i min gamla lägenhet :o)



TODAY står det halvmycke på schemat. Ja ska börja me å klä på mig å gå en långpromenad med Casper till morsfars lägenhet och hämta ett medel så ja kan rengöra Ronjas hällspis som inte gick igenom besiktningen.. Rackarns. Sen kommer lillakusin Elsa och ska sova hos oss inatt, imorgon nalkas eventuellt ett skejtpass om hon vill och vågar prova. majs.

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0