TISDAG 22 MARS

till skillnad från en vanlig sketen tisdag så är det idag 2 favoritpersoners födelsedagar!

Grattis saknade Hanna!!



.. Och grattis min fina vän Torbjörn :o)





helgen som passerade med kusin elsa här hos oss var super. Hon var en mystjej hela tiden och var inga problem att hänga med :o) På söndagen åkte vi till vindeln alla 3 och jag spelade match. Säsongens sista match mot GK och det slutade med vinst för oss med 14-2.. Det känns råbra inför helgens kvalmatch borta i Kalix!
 vi åker nu på lördag och kickar lite ass.

Igår och idag var det tyvärr dax för Övik igen men hoppet höjdes när vi fick veta att vi är lediga till nästa onsdag. En hel vecka till alltså! MWAH! Som jag ska sova och njuta. Jag tycker dock synd om alla som kom tillbaka till Övik igen efter att varit hemma flera veckor för 2 dagar. Inte värt.

Men jag njuter.

Och jag har ont i magen på samma gång.

Varför det tänker ni nu? Men det får ni veta en annan dag. Men det är en rolig sak och som jag velat om länge. (Nej mamma, du får inte veta även om du ringer, bara att komma hem) Magen pirrar och gör ont på samma gång. Men så är det när jag vill inte vara som alla andra :o)

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0