SÄMST

Jag vet, jag är sämst på att uppdatera. Men faktum är att ja inte har nån tid över typ. Praktiken är varje vardag mellan typ 8-17 och sen är måndag min enda lediga kväll utan innebandy och rep. Jag trivs i mitt liv och lever med ständig jag-hinner-inte-blogga-idag-heller-ångest men överlever det också.

Ja trivs sådär på praktiken helt ärligt, som tur är jag och emlie tillsammans och utan henne där hade det vart pesten. Vi har jävulskt med dötid och när vi ska följa me nån så vet dom inte om att vi ska komma och har inget att göra med oss. Men som sagt så har vi varandra och överlever ändå. Vi får göra lite allt möjligt. Va i repan, va med på pass, massera, va i gymet, följa med folk och kolla när som jobbar. Ibland är det kul och ibland äre mindre kul. Vi har våra faviriter och jag taggar sista veckan.
dock inte att det blir Övik igen sen. Usch.

Vi är klara seriesegrare i år och ska kvala till div. 1 om veckor och igår hade vi näst sista seriematchen som vi tog allt för löst och förlorade. HEMSKT dåligt. Men det glömde vi på lagfesten på kvällen, ACK så roligt.

Idag har vi vart ute varej ledig sekund och cyklat till umedalen och promenrat, nu ska vi till jonas mormor och morfar och äta middag.

Ikväll ska jag ligga i soffan. Och njuta av söndag.

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: EmelieJ

Vi hade också hemskt mycket dötid, men hade då tur som hade varandra! Ska bli jätteintressant att höra eran version om IKSU sen =) Men visst finns det favoriter, och dom tyckte jag var heeeltfantastiska!

Ha så kul på sista veckan nu, så ses vi på måndag. KRAM!

2011-03-13 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0