RE-TAGG!

Gårdagens tomhetskänsla efter matchen är som bortblåst och ja känner mig råtaggad på en revansch på söndag!! Vi har ju inget att förlora utan bara allt att ge och kämpa medan de har all press och allt att förlora. Det är deras tur att sitta 4 timmar i en buss och kämpa med att inte bli för slö i kroppen, good luck Kalix!


bild lånad av emelia granström


Dagen har, förutom om-taggen, bestått av storstädning här på orrvägen. He lukt gött å skin fint nu! Sen åkte vi på media markt med lillkusin alma som hälsa på oss å ja köpte skivor å en datamus för mitt presentkort. Sen köpte vi en grill/kylbag på k-rauta på rea. Bra i sommar!

SEN har jag gjrot nåt ja aldrig trodde ja sku göra ikväll! laddat ner musik.. hovva, ja känner mig som en brottsling men dammit så skönt! Man blir beroende ju!

Snart BB.. najs.

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0