LITE KEWL

Lite kul, ja kollade mer noga på den här bilden här om dan.. Jag såg att jag glömt slänga en bajspåse som fick ärat va med på bilden. Fräscht!


Idag tog ja mig ledigt, som om jag behöver mer ledighet egentligen.. Men om ja hade fare till skolan idag (där lektionen var 1.5 timmes vattengympa?) så hade ja inte hunnit hem till träningen å den är råviktig! Sista träningen inför sista matchen på söndag.

De är så sjuukt fullt i min hjärna nu. När vi repade igår, sista repet innan helgens spelningar, va hjärnan ibland borta på innebandyplan å de funkar inte! Hoppas ja kan fokusera på det ja ska i helgen och ta det som kommer sen senare. Helgen ser ut som följer:

Fredag: 16.00 på plats backstage på Ume Open för soundcheck 18.00 och sedan spela 20.30 på nemisscenen (pub freja). däremellen ska vi va me på hammocksessions! Kolla in vad det är här: hammocksessions.com

Lördag: Flyget går på morgonkvisten nån gång mot Stockholm Arlanda och sedan tåg vidare mot Flen. Soundcheck nångång under dagen och på kvällen öppnar vi för Millencolin.

Söndag: Vi får taxi till Arlanda och flyget går tillbaka till Umeå och landar 14.00, där står mamma och pappa och väntar med bilen med innebandysakerna i bilen och kör med plattan i botten för där börjar andra och sista delen av kvalmatchen till division 1 kl 16.00.

En fullspeckad helg kan man lugnt säga, å de känns så sjukt för man ha tänkt att de är flera månader kvar hela tiden.. men nu äre dax å SATAN så taggat, men nervöst, de känns!



ROCK on
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0