IKSU SPORT /SPA

3 veckors praktik har passerat på IKSU sport och spa. De dåliga dagarna har varvat de bra. Vissa dagar ville man inte skulle ta slut och andra gick så sjukt segt att man ville krypa ur skinnet! Men nu när det väl är slut känns det tråkigt att det är så, hade gärna fortsatt någon vecka till iallafall. Allra helst skulle ja vilja få jobb på IKSU sport och instruera gruppträning och gym hela dagarna, och massera lite. Jag är RÅtaggad på träningsbiten och funderar vad jag ska göra med det..

totalt sett är jag nöjd.
vi har fått massera, peela, rengöra ansikten, prova brun-utan-sol på hela kroppen, vara med på mängder olika pass, göra ett eget minipass som blev step, följa med sjukgymnaster och massörer under kundbesök, vara i receptionen, följa med PT, blivit knäckt i ryggen av en blivande osteopat å massa mer. Jag har stött på massa människor som jag både ogillade och älskade samt ett par nya idoler. Jag har fått se hur det verkligen fungerar på insidan och det är inte som man lärt sig på gott och ont. Tidsoptimister är dom allihopa :o)

Idag fick vi med oss en IKSUmössa och vattenflaska hem.

Nu blir det åter till skolan och Övik ett par veckor innan det är slut för evigt, ACK så bra det känns att timglaset snart är tomt!

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0