ÅGREN

Åh jag lider av ågren (ångest).. haha.

Jag saknar mitt långa hår och just nu önskar ja att ja hade lagt pengarna på en hårförlängning.. Nej riktigt så illa är det inte. Men jag vill bara kunna sätta upp det i en slarvig knut när det är smutsigt som det är idag. De går som inte göra nåt annat än å duscha, för om ja tar på mig en mössa och he bort luggen för att de ä skitig ser ja ut som en kille. en dude lixom! Nej, jag vill ba lång hår igen!

(Man vill alltid ha det man inte kan få)

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Ida

Det vill du inte alls.. du är ju sjukt snygg!

2011-03-28 @ 21:36:40
Postat av: Ida

Det vill du inte alls.. du är ju sjukt snygg!

2011-03-28 @ 21:36:51
Postat av: sandra

Tack snygging :O)

2011-03-29 @ 09:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0