PROBLEMET MED EKKORHJULET ÄR ATT ÄVEN OM MAN LYCKAS SPRINGA FORTARE ÄN ALLA ANDRA ÄR MAN FORTFARANDE BARA EN EKORRE.

Hemma i Umeå igen. Var RÅtaggad på min första kött-torsdag, men så blev inte fallet. Ja åkte och handlade istället. En billig (läs:priset) klänning från H&M, bolaget och ICA Maxi. Det var mina allra sista pengar å ja fick dessutom sjukt lite lön denna månad. Känns överförjävligt å måste leva på typ 200 kr resten av månaden.
Och den har inte ens börjat än.

MEN IMORGON KOMMER BLI SUPER. Jag har gjort 15 panacottor som ska med i bilen imorgon och avnjutas med något av allt det goda ja köpte på bolaget!

ROCK ON

Kommentarer
Postat av: Merja

Ja eller hur! Roligt att ha lite bilder på spektaklet! Och ännu en gång, det var jätte trevligt att träffa er!



Gosa på lillvovven från mig, man ville ju bara äta upp den juckbullen. :P



Kram!

2011-06-26 @ 21:39:20
URL: http://merja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0