Mobilblogg

En kort summering:

Igår var det examen och det kändes fantastiskt att åka från Övik för sista gången, att lämna skolan för sista gången och att komma hem för sista gången (hehe). Väl hemma åkte jag å mor på HH i Hörnefors och där fick jag en klänning, ett linne och ett par strumpbyxor, tack! Sen till Umeå och där fick jag äta min älskade plankstek på Lottas krog med mami och papi, TACK! Å sen avslutades kvällen med Jonas å Palen med promenader på klippor å sen grill, fiske, falukorv och pinnbröd ute i Skeppsvik! Gick isäng typ 3 med ett stort leednde på läpparna, tack!

Uppe med tuppen imorse för å baka å städa inför släktens inkomst på mitt examensfika 13.00. Sen Vindeln för träning och nu är jag hemma hos storebror och undrar hur jag ska ta mig upp ur hans galet sköna gästsäng för jobb imorgon 7-14... Mm!

Imorgon väntar jobb med Ida, passade bra när jonas lix sov borta med homiesarna :o). Sen styr kosan mot Umeå för middag hos svärfar!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0