JAG TÄNKER RÄTT MEN DIRIGERAR I FEL TAKT.

Nu har jag lagt mig. NU REDAN. typ iallafall en timme tidigare än andra kvällar som spenderats i Vindeln i veckan. Kanske, KANSKE, för att det är sista natten och att jag vill att morgondagens jobb ska svischa förbi lika fort som dagens så ja få åka hem till Umeå och min älskade sambo. Det behövs lite sånthär, lite ensamtid, för satan va man känner att man saknar då!
Det är nyttigt fast jobbigt.

Ikväll blev det träning med laget. Dödens träning. Först löpning uppvärmning, sen trappträning kanskee.. 45 min? Sen direkt mot gräsmattan för grodhopp 5x10, utfall med rotation 3x10, kast med medicinboll framåt 3x10 och bakåt 3x10, baksida lår 3x60sek, magdödarn=kasta ben 3x60 sek och tillsist sidolyft 2x30 på varje sida. Det gick ändå jävligt bra idag, ja ha som sagt nån sjuk tagg på träning! De blir tungt när man är helt jävla död men ACK så skönt det är efteråt. Marwellous!

NU ligger jag i sängen (som sagt) å när ja hade lega en stund så hör ja sjukt konstiga å läskiga ljud under sängen. Jag hatar ljud under sängen för de ä ju råläskigt å böja sig ner å kolla?? Men ja gjorde de tillslut. Vem var där?..



..Om inte en Casper som bet på sitt överälskade ben som luktar tuggummi.
Varför tänkte jag int på de?

SOV GOTT Å KOM IHÅG..

ROCK ON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0