INGEN ÄR SÅ RÅ, SÅ HÅRD OCH FULL AV ONDSKA ATT EJ MUSIKEN ÄNDRAR HANS NATUR.

Löpturen var härlig. Mycket härligare och uthålligare än jag trott! Det känns att träningen börjar verka och ge resultat, vilket glädjer mig och peppar mig ännu mer. Ja ha verkligen fått nån slags tagg å längtar efter å få röra på mig. Slänga på sig lurarna, koppla Casper å ta en löprunda, döda mig själv i en trappa, intervallträna, köra styrka. Det är nåt magiskt med både det å att sen få träningsvärk, marwellous!

Nåväl, åter till ikväll! Som tur är så tog ja mig ut innan pappa sku komma för å åka en sväng på Avalund, för sen ja kom hem å hadd duscha så öppna se himlen å de ha tokregna ända sen dess! Sen åkte vi ti stugan en sväng å nu ä ja hemma hos Mange igen å ska göra absolut inget speciellt tills John Blund hälsar på.


smaskigt ryggsvett tidigare idag

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0