Cheap Monday

Mycket har hänt denna våren. Mycket som jag inte tycker om. Resor som förstör och som resulterar i en förändrad livsstil. Gråt och ångest.
Sedan blir det lite ljusare.
Och tyngre igen.
Efte ett par samtal känns det bättre igen.
Människor reser bort och då mår hjärtat bra igen.

Under dessa månader har man lärt sig mycket. Mycket om sig själv och mycket om andra. Vilka man kan lite på och vilka man ska undvika att ha i sitt liv överhuvudtaget. Jag har lärt mig mycket om vilka som är mina bästa vänner och jag har lärt mig vilka jag hatar.
Jag har lärt mig att jag är väldigt stark, om jag bara vill.

Ett förhållande stärks och historien får ett lyckligt slut.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dig! <3

2011-06-13 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0