Mobilblogg

Update: det händer inget med bloggen än för att ja lämna datorn hemma hos min kära sambo. Men later on så! Jag hänger mest i Vindeln nu. Hänger fan bara i Vindeln nu. Jobbar mest hela tiden och promenerar med Casper när jag är ledig. Ikväll fick ja dock middag av Linda å Tobbe å sen gå en prommis med bästa Ida å Elin! Ja hade bestämt mig för å åka till Umeå å hänga på tjejskaten å sen kött-torsdag men de gjorde ja inte å just nu ångrar jag mig bittert. Men de va nog lugnast att ja va hemma. Inte bra å va arg mycket vetni. Imorgon jobbar ja sista dagen på min 4dagars vecka sen äre helg som kommer bestå av grillfest å sen Avalundshäng. Nästa vecka äre bara mån, tis å helgen ja jobba ä däremellan ska ja hem å va me på köttis! Min första å säkert enda, de passa ju fan aldrig. Well well. Nu är ja sur å ska somna likt en citron å hoppas på en bra helg. Nä skämt åsido, Rock on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0