MÅNDAG 25 JULI

Jag vet att min sommarupdate är sjukt dålig å ja har blogg-torke-ångest vareveiga dag! Men mobilbligg på blogg.se är sjukt krångligt, iallafall för mig, å ja ha sällan tillgång till en dator. Thats why!

Men vi har spenderat den gångna veckan på norrbyskär och levt livet. Idag ska ja åka till Övik å göra stan med mami och papi ska hämta ett trumset.
Imorgon och onsdag blir det förhoppningsvis jobb och:

I helgen åker jag med mitt kära Ahead och spelar på Rocklandia festivalen!


Vi ska båta över på fredag och sover på hotell 2 nätter, spelar på lördag och får förhoppningsvis gratis inträde på Aqualandia eller vad den badisparken heter.

Lever och mår!!

ROCK ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0