NO LIFE

Alltså rubriken säger allt om kommande inlägget.

3 veckor framåt står det såhär på schemat: klockan ringer 05.30, efter en 40 minuters promenad till Umeå Östra går tåget strax före 7. Skolan består av härliga behandlingar och tåget går hem 17.27. Hemma i lägenheten 18.10 typ. Om det inte är träning eller rep tis-ons-tors. Då står en bil och väntar på mig utanför tågstation för att köra mig vidare till nästa evenemang. Så normalt kommer jag va hemma runt 23.00 varje kväll. Alltså borta från lägenheten och älskade sambo mellan 06.10-23.00 normalt typ.

Det känns inte bra. Askul  kurs med massa sköna och roliga behandlingar men alltså det tär ju på kroppen och knoppen kan jag lova. och hjärtat som känner sig halvt när man hinner umgås med jonas medan man sover..

Livet är hårt ibland men de blir bättre.
Under denna period kommer bloggen inte att prioriteras,
utan dåligt samvete, men i'll be back.


Du ska veta hur mycket jag älskar dig.

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0