HALVDEPRIMERAD

nummer 1: Min/våran halvdrömlägenhet som vi fick men som vi sen inte fick, ni vet i huset breve oss, där håller de nya hyresgästerna på att flytta in och mitt hjärta fylls av tråkiga känslor.

nummer 2: Den eventuellt nya lägenhetens hyresvärd är sämst på att svara och höra av sig och jag går i taket med massa tankar och förhoppningar som tar upp all ledig tanketid.

nummer 3: Trästock, min favorit och längtan hela året, kommer inte vara samma sak när jag hört att festivalledningen lämnat över ansvaret. Vad är trästock utan David och Foffe lixom?

nummer 4: Jag har två feta funderingar som tar upp typ 90% av all tankeverksamhet och jag tänker inte avslöja mer än att ena skrevs om för några dagar sen.

nummer 5: En jävligt lång och tung dag på iksu/idrottsmedicin har helt klart gjort mig slut i skallen.




Kommentarer
Postat av: R

Men update TACK!

2011-02-02 @ 19:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0