FREDAG 7/1

Idag har jag och Jonas spenderat 2 år och 8 månader tillsammans,
för er som vill veta, med det vill jag säga att jag är lycklig och kär.



Imorse skjutsade jag iväg Jonas med vän till ersboda och skejtlokalen för de ska agera ledare på ett skatecamp hela helgen, all lyckönskning till dem såklart, själv var jag trött som ett schvein och såg inte ett skit genom bilrutan för jag äger vindrutetorkarna från helvetet.

för en liten stund den ringde ja till Anders. Han som har lägenheten vi vill ha. Elelr vill ha å vill ha, vi ha inte sett den är men den stämmer överens totalt med vad vi vill ha, efter missen med förra läggan. Ha ja berättat om den tro? Minns inte. Förklaring:
Vi letade oss en tvåa eller mindre trea och jag hade gett upp hoppet men så kom det upp en annons på blocket om en som ville byta sin 2 mot en 1. KATCHING! Vi fick den också, vi totalt älskade den! den låg i huset breve, hade uteplats för Caspers skull, badkar som jag ville ha, diskmaskin.. Och var dubbelt så stor som våran lägga nu men bara 600 kr dyrare. Man undrar om det kunde bli bättre? Dessutom tyckte den som skulle ha våran lägenhet om den och allt var klart.. sen ångrade den personen sig. Helvetet brakade lös och ja var nog riktigt deprimerad där ett tag, men allt känns bättre nu.
Jag fick tips att ringa på denna lägenhet och ja ha haft lite kontakt med Anders nu. Det är en trea på 81 kvm! Hyran ligger på 5500 cirkus och den ligger några hus bort. På måndag får vi 100% svar på den och jag håller alla tummar och tår. Verkligen. Vi förtjänar lite tur nu!!

Nåväl, efter ja ringt han gjorde ja nudlar sen ha ja lega i soffan å gjort? inget. Ska plugga lite, göra mig iordning sen åka till Vindeln för revy och middag och imorgon jobb på Alma.



Ha en bra dag.

ROCK ON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0