CAUSE YOU HAD A BAD DAY

Alltså idag är en dålig dag. Iallafall hittills. Det började med att ja försov mig å tog den kallare vinterjackan för ja visste att ja sku få springa te tåget, nästan sant, bara det att tåget var försenat 10 minuter.. Men sen känner jag mig irriterad och lättretad idag. Varför är en gåta. Kanske för att vi är tillbaka i Övik? Jag är inte riktigt redo för det än, det gör mig bara på dåligt humör just nu.

Vi slutar kanske 2-3 idag å tåget hem går kvart över 4 typ. Sen hemma en timme senare typ sen fort hem å göra sig iordning och försöka tagga om för kvällen, jag hoppas det går bra.

Förresten, om någon har en lägenhet till oss skulle min dag bli väldigt bra? Helst på teg? Snälla?

Rock on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0